sobota 2. února 2013

Extra Super Lash řasenka


Zdravím,
až teď po delší době jsem se konečně odhodlala k dalšímu článku o dekorativní kosmetice.
Dnešní článek bych ráda věnovala řasence od Rimmel London Extra Super Lash, ale tentokrát to nebude obyčejná stereotypní řasenka černé barvy.
Tento kousek mi přišel do ruky právě díky své výrazné barvě, která mě přímo praštila do očí, a to modré. 
Přesněji je to odstín 103 ELECTRIC BLUE.







O modré řasence jsem uvažovala už dříve, ale od Oriflame, kde ji měly poměrně tmavší a myslím si, že by na řasách nebyla tak výrazná a výraznosti jsem právě chtěla docílit, což tato řasenka od Rimmel ve všech směrech splňuje.







Můžete si všimnout, že barvička je opravdu krásně světle modrá a přímo "září" a vynucuje si svou výrazností pozornost.
Už jsem na takto barevné řasenky viděla pár recenzí a názorů a vždy jsem se setkala spíš s negativními názory na podobnou křiklavost, ale zrovna mé osobě zrovna tahle křiklavost vyhovuje, protože je to pro mě zase něco nového a svým způsobem i výjimečného.





Ovšem komu vyhovuje něco decentnějšího, ale přesto by si chtěl řasy nějak oživit, může zkusit řasenku použít jen na konečky řas či jinou část řas podle vkusu a originality.




Oba způsoby jak oživit své řasy jsou pěkné a myslím si, že tato řasenka rozhodně stojí za zkoušku. Není ani nijak zvlášť předražená a v drogerii ji můžete najít za slušnou cenu 85 Kč. Nežmolkuje, řasám dodá nejen slibovanou délku ale i krásný objem. Poměrně rychle na řasách zasychá a už po druhé vrstvě při prvním způsobu líčení dosáhnete výsledku, kdy Vaše řasy budou všechny dokonale modré.

Tak, co myslíte, odvážil by se někdo z Vás nosit takto výrazné řasenky?



Mějte se krásně.



;-)




Žádné komentáře:

Okomentovat