úterý 15. ledna 2013

Essence Breaking Dawn lipstick


Zdravím,
dnes bych Vám chtěla ukázat článek odlišný od těch předchozích. Napsala jsem Vám něco o řasenkách, krémech a mé úpravě nehtů, ale dnes bych se ráda zaměřila na můj nedávný úlovek v drogerii, který jsem měla vyhlédnutý delší dobu a proto mě potěšilo, když se mi před nedávnem konečně dostal do ruky.
A o čem to tu vlastně píšu?
Určitě si hodně z dívek všimlo nedávné kolekce Twilight saga-Breaking Dawn a právě z této kolekce se mi podařilo ulovit rtěnku 01 A PIECE OF FOREVER.







Rtěnka má krásný zlatý nádech a pěkně se třpytí. Na rtech není zlatá barva moc patrná, ale rozhodně byste si mohli po jejím nanesení všimnout zlatavého třpytu.
Na nošení je příjemná a po chvíli jsem o ní ani nevěděla, ačkoliv mi na rtech vydržela téměř celý den.
Stála mě 63 Kč a jsem s ní doposud spokojená.







Co z toho vyplývá?
Její nevýraznost a jemnost je pro mě výhodou a teď už se nemusím bát, že když políbím svou drahocennou osobu, tak nebude mít oťaplané rty od něčeho sytě tmavého či jinak výrazného. O:-)


Nic, co by mě dále zaujalo, jsem v této kolekci neobjevila, ale myslím si, že spoustu osob si udělalo radost a něco si z kolekce odnesli.
Neváhejte připsat své názory a postřehy k Breaking Dawn collection.


Mějte se krásně.


;-)

4 komentáře:

  1. Rtěnka je moc hezká, ještě mi tu možná malinko chybí fotka na rtech. :) A já se teda přiznám, z kolekce Breaking Dawn jsem si odnesla tvářenku a taky dva pigmenty - fialový a zlatý. ;-)
    Deník fotografky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotku na rtech jsem chtěla udělat, ale přiznávám se že mám poslední dobou dost rozkousané rty a proto jsem podobnou fotku nevyfotila, tak snad příště. x)

      Vymazat
  2. Mám niečo takéto od Miss Sporty a vôbec ju nenosím, mne sa ti veľmi nepáči, ale tak podľa mňa mi žiadny rúž nepristane na moje malé pery takže... :)
    caramel-b.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem ulovila v německém Kauflandu ten zlatavý pudr, ale používám ho spíš jako rozjasňovač, protože na mě je hodně světlý a pak ten tmavěfialový lak na nehty, ten má krásnou sytou barvičku, jen se mi trošku špatně nanášel, ale je to asi spíš o zvyk. Nicméně bych si ještě chtěla koupit tu rtěnku, tvářenku a odnést si oboje linky a všechny pigmenty a nepohrdla bych ani tím červeným leskem Reneesme. Ale to mi asi finančně nevyjde.

    OdpovědětVymazat