pondělí 6. května 2013

Crazy čočky+Illegal length mascara


Zdravím,
dnes jsem se rozhodla napsat článek, ve kterém bych Vám ráda ukázala novodobou vymoženost, která Vám může pomoct změnit Vaši barvu očí a v první řadě Vám může i zlepšit zrak a snadno tak nahradit brýle, co ne zrovna každému sluší. Zrovna mé osobě nesednou ani obyčejné ani sluneční brýle a kdyby jste mě v nich viděli museli byste se smát. x)
Jelikož nemám vadu zraku, tak asi tušíte, že bych Vám ráda ukázala barevné kontaktní čočky. 



Mám ráda věci, které dokážou zaujmout nebo aspoň přitáhnout pohled na pár sekund a právě proto jsem si vybrala barevné čočky v červené barvě s lehkým černým ohraničením. Barva se mi líbí nejen díky červené, která je moje oblíbená, ale i díky tomu, že na očích je velmi výrazná a téměř každý, kdo se Vám podívá do očí si jí všimne. Když jsem si je poprvé nasadila a podívala se s nimi do zrcadla byla jsem opravdu nadšená tím, jak krásně vypadají, ačkoliv krytí není úplně dokonalé.
I přes tuto neobvyklou barvu, která by Vám mohla přijít spíše jako "vampýrské" pobláznění, je nosím ráda a často i do společnosti mezi lidi. A když byste se neodvážili s nimi vyrazit do běžného dne jako má maličkost, určitě by se hodily pro příležitostné využití na nějaký maškarní ples nebo oslavu. 




Čočky jsem zakoupila ZDE a už je mám doma zhruba necelý rok stále v dobrém nositelném stavu. Aplikace je velmi snadná a mé oči si rychle zvykly už při prvních použitích. Podobné čočky ze stejné stránky mám ještě jedny a to v černé barvě, které nosím o něco častěji.
Potřebný roztok i pouzdro na čočky seženete skoro na každé stránce s kontaktními čočkami bez problému.




A aby toho nebylo málo spojila jsem efekt crazy čoček s použitím řasenky od Maybelline Illegal length, která by měla řasy prodloužit až o 4 mm, díky tomu že obsahuje prodlužující vlákna, jenž přispívají i k postupnému zahušťování řas.






Byla jsem ráda, když se mi tahle řasenka dostala do ruky a mohla jsem ji vyzkoušet. Řasenky od Maybelline mám velmi v oblibě a proto nikoho nejspíš nepřekvapí, že ani tato řasenka není výjimkou a dokonce si troufám tvrdit, že je zatím nejlepší, kterou jsem měla. Řasy neprodlouží sice o celé 4 mm, ale rozhodně aspoň o 2 mm ano a po nanesení aspoň dvou vrstev je prodloužení zcela patrné.






Kartáček je klasický s měkkými štětinkami a řasy dokáže krásně rozčesat a natočit. Nežmolkuje, ale při více vrstvách je potřeba trochu víc si s kartáčkem pohrát, protože má tendenci trochu slepovat. Přes den drží skvěle neopadává ani nevytváří žádné šmouhy pod očima.


Můžete si na obrázku všimnout těch drobných vláken, které se Vám nanášením řasenky přilepí na řasy a tím je prodlouží.


Mně už sice lehce vysychá, jelikož mi doma leží nějaký ten pátek, ale rozhodně bych ji všem doporučila a kdybych nechtěla zkusit nějaké nové řasenky rozhodně bych do ní těch 200 Kč znovu investovala, protože za tu cenu stojí za to.


Mějte se krásně.

;-)







Žádné komentáře:

Okomentovat