pátek 26. dubna 2013

Miss Sporty Lasting Colour

Zdravím,
dnes večer jsem se rozhodla pro Vás napsat další článek, který se snad bude líbit a možná některým pomůže k novým nápadům, o co byste mohli rozšířit svou sbírku kosmetiky.
Pro jednou jsem zas sáhla do regálu a ukořistila jeden z levnějších laků od Miss Sporty. Stál mě pouhých 29,- a hned ten samý den, co jsem si ho přinesla domu, jsem ho rovnou vyzkoušela a musím uznat, že jsem zcela spokojená.

Obecně laky od  Miss Sporty mě zatím nikterak nezklamaly a rozhodně při budoucích nákupech po nějakém zas sáhnu. x)






Vybrala jsem si odstín tmavší vínové barvičky a jak už je u mě známo, tak mám tmavé barvy v oblibě a právě tento odstín mi padl do oka. Původně jsem se rozmýšlela jestli nesáhnu spíš po bledší fialové, která se mi také líbila, ale už asi tušíte, jaký že odstín to vyhrál. Přesněji jsem si vybrala odstín 340.
Lak má krásně sytou a hustou konzistenci, takže při šikovnějším nanášení by Vám mohla stačit jen jedna vrstva pro plné perfektní krytí.

Jelikož já nejsem z těch šikovných, použila jsem lak ve dvou vrstvách a barva laku tak byla i o trochu tmavší, což mi každopádně přišlo vhod, ale pro některé by to mohlo být spíše nevýhodou.




Pokud nejste trpělivý a nemáte rádi dlouhé čekání, než Vám lak zaschne, pak byste možná mohli mít s tímto lakem problém, jelikož na nehtech zasychá poměrně delší dobu. A i přestože po úplném zaschnutí dlouho vydrží bez odlupování, přece jen je tak trochu "měkký" a snadno se naruší drobnými škrábanci a ze špiček nehtů se rychle odře.




Široký krátký štěteček mi zcela vyhovuje a pěkně se mi s ním pracuje jako u všech laků od Miss Sporty. Dalším plusem, který bych tomuto výrobku připočítala je řešení lahvičky laku, která mi přijde roztomilá tím, jak je malá a zakulacená. Takže, kdo hledí i na krásu balení laku, myslím, že takto řešený obal lahvičky rozhodně nezklame. 
Kdybych to měla shrnout tak bych asi řekla, že cenově je zcela přijatelný, pigmentace výborná, výdrž průměrná a až na dlouhé zasychání na nehtech bych ho zcela doporučila.
Za zkoušku rozhodně stojí. x)

Mějte se krásně. 


;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat