čtvrtek 8. srpna 2013

13. Rodeo Varnsdorf 2013

Zdravím,
dnes bych Vám chtěla napsat další článek z jiného šálku čaje, než je kosmetika a trochu Vám popsat svůj nedávný zážitek.
Většina lidí a to převážně dívky mají rády zvířátka a hlavně koně.
Kůň je krásné ušlechtilé zvíře s temperamentem a krásou a proto se nedivím, že je tak oblíbeným živočichem.
A právě koní jste mohli vidět před pár dny na pořádané koňské akci a to rodeu ve Varnsdorfu nespočet.




Rodeo se pořádalo před Pivovarem Kocour ve městě Varnsdorf, které se nachází na severu Čech v Ústeckém kraji.
Účast byla opravdu hojná a soutěžilo něco málo přes 37 jezdců se svými chlupatými a rychlými miláčky. Někteří jezdci se střídali na jednom koni a nebo naopak jeli na více koních, ale já si musela vystačit sama s jedním koněm, který se jmenuje Lord a tohle rodeo bylo jeho druhé rodeo, kde se zúčastnil.
Původně jsem netušila, že tohle rodeo závodně pojedu, ale nakonec po dlouhém přemlouvání a rozmýšlení jsem se odhodlala a riskla to.
Nejhorší na tom bylo, že jsem tohoto koně před rodeem téměř neznala a seděla jsem na něm zhruba třikrát nebo čtyřikrát.
Rodea jsem jezdila už dříve na svém bývalém koni, ale pokud se mám přiznat, tak s tímto novým koněm to i pro mne bylo dost těžké a rozhodně i nezapomenutelné, jelikož dva dny před rodeem jsem si ještě při tréninku stihla zvrknout kotník. 
Nakonec jsem stejně jela a to pod číslem 27. Náš výkon nebyl sice na žádné umístění, ale na to kolik překážek a komplikací nám vlezlo pod kopyta, jsme rozhodně odvedli slušnou práci.



Na rodeu jsem kvůli vedru a bolavé noze nevydržela až do konce a domu jsem se svezla hasičským vozem, ale rozhodně i večerní zábava v areálu Pivovaru Kocour nebyla k zahození. Ačkoliv jsem se na ní osobně nedopravila, slyšela jsem dost pozitivních ohlasů. x)

Chtěla bych poděkovat své drahé polovičce, pro kterou jsem se rodea zúčastnila a závodila s ostatními jezdci, jelikož to právě tato osoba mi dala sílu, abych to fyzicky i psychicky zvládla.

Na některé fotografie i informace o rodeu se můžete podívat i ZDE!


S koncem tohoto článku bych Vás také ráda pozvala k nám na sever Čech na další rodeo.



Mějte se krásně.

;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat