pátek 23. srpna 2013

TAG Jedno slovo

Zdravím, 
dnes jsem  si pro Vás připravila TAG, který už zkusilo určitě dost blogerek a já sama jsem asi tři různé četla. 
Rozhodla jsem si to taky vyzkoušet a jít do toho. Tak tady ho máte! 



Tvoje vlasy?
Neposedné
Oblíbená věc?
Moje
Sen z minulé noci?
Neznámý
Oblíbené pití?
S bublinkami
Vysněné auto?
Pojezdné
Místnost, ve které se nacházíš?
Obývák
Tvůj strach?
O milovanou osobu
Co bys chtěl/a být za 10 let?
Právník
S kým jsi strávil/a včerejší večer?
S notebookem
Co nejsi?
Obyčejná
Poslední, co jsi dělal/a?
Tvořila
Co máš na sobě?
Tričko
Tvoje oblíbená kniha?
Fantasy
Poslední, co jsi jedl/a?
Meloun
Tvůj život?
Rozjedu
Tvé tělo?
Nedokonalé
Kdy ses naposledy smál/a?
Dnes
Nejoblíbenější víkendová činnost?
Relax
Tvůj počítač?
Dell
Pivo?
Nepiji
Zima?
Sníh
Dovolená?
S miláčkem
Na tvé posteli?
Pohodlí
Láska?
Navěky!


Toť vše....Mějte se krásně.


;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat