čtvrtek 3. ledna 2013

Maybelline Colossal Volum Express

Zdravím,
dnes jsem si pro Vás připravila článek o velmi známé řasence Colossal Volum Express od značky
Maybelline. Tuto řasenku jsem před pár měsíci zakoupila v drogerii jako dárek a nedalo mi to a musela jsem ji vyzkoušet, protože řasenky od této značky mám delší dobu v oblibě.
Četla jsem na ni již několik recenzí a ve většině případech jsem se dočetla, že řasám ponechává spíše přirozený vzhled s čímž plně souhlasím, protože řasy nenatočí tak dramaticky jako některé řasenky a proto mi zmíněný produkt tolik nevyhovuje. Většinou hledám spíš něco extrémního a něco, co dokáže zaujmout už na první pohled.
Doporučila bych ji tedy spíše příznivcům přirozenosti a dívkám, které hledají něco méně výrazného a nápadného.




Řasenka by v běžných drogeriích měla stát od 150 Kč do 200 Kč.
Ti, kteří s tímto produktem mají už jisté zkušenosti, můžou napsat do komentářů vlastní názor a zda se má recenze schoduje s jejich zkušenostmi nebo ne a jestli je pro ně používání tohoto produktu příjemné nebo nepříjemné. Zkrátka budu ráda za každý názor a připomínku.

To by bylo nejspíš vše.

Mějte se krásně.

;-)

3 komentáře:

  1. Pěkná úprava fotek :) řasenka taky vypadá hodně dobře o ní jsem už přemýšlela :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dlouho kolem ní chodím, ale jelikož mám doma přesně 11 řasenek tak nevím, jak bych ji využila, ale jakmile jednu vyhodím tak si pořídím tuhle krasavici. :) Krásně řasy s ní máš :)

    OdpovědětVymazat