středa 2. ledna 2013

Nehtová variace


Zdravím,
na dnešní den jsem si pro Vás připravila svůj první článek zaměřený na kosmetiku a chtěla bych ho věnovat mému nedávnému zkrášlení nehtů. Při chvílích, kdy jsem neměla, co dělat kvůli nedostupnosti internetové sítě, jsem si vypůjčila dva laky a na nehtech vytvořila černo-růžovou kombinaci a právě tomuto nápadu vděčím mé nejdražší osobě, protože jsem ji jednou viděla s podobně upravenými nehty akorát s obměnou růžového laku za červený a dost se mi to zalíbilo.

Použila jsem podkladový lak od značky NYC - IN A NEW YORK COLOR MINUTE. Je to rychleschnoucí lak odstín TIMES SQUARE (224) a běžně by měl stát 29,90 Kč.Jedna vrstva laku je zcela suchá za méně než 60 vteřin a se štětečkem se velmi snadno a rychle pracuje. Od laku jsem očekávala, že bude mít tmavší barvu, protože zářivá růžová není zrovna moje parketa a hledala jsem spíš odstín tónovaný do červena. Naštěstí po použití druhého laku jsem dosáhla tmavšího efektu.



Po zaschnutí podkladového laku jsem nanesla vrchní lak značky Oriflame - Very Me Nail Graffiti v odstínu BLACK, který má vytvářet dojem popraskaného laku. Černá barva vytváří opravdu krásný kontrast se světlejšími laky a krásně je i ztmaví. Cena je 119 Kč.

Doufám, že se i dalším osobám tato variace zalíbí.

Mějte se krásně.

;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat