sobota 12. ledna 2013

Příjemně vonné krémy Oriflame


Zdravím,
připravila jsem si pro vás článek, na jehož psaní jsem se dlouho těšila a nedávno jsem se rozhodla, že se do něj pustím a napíšu Vám něco o svých oblíbených výrobcích a to o krémech na ruce od Oriflame.







Na nedávno pořízené fotce můžete vidět mé tři velmi oblíbené krémy na ruce, které už mám delší dobu, jelikož si je šetřím, aby mi nějakou chvíli vydržely.
Nejvíce se mi na těchto výrobcích líbí jejich specifické vůně, které vydrží přiměřeně dlouhou dobu a jsou opravdu jemné a příjemné pro Vaše smysly.
Ano, opravdu jsem zaměřená v tomhle směru spíš na vůně než na samotný účinek několikrát zmíněných tří výrobků. Musím se přiznat, že při objednávání těchto výrobků jsem se o jejich působení na ruce ani trochu nezajímala a těšila jsem se na příjemné potěšení mých čichových vjemů z vůni zmíněných krémů.







1) Krém na ruce Brazil Nuts

Tento krém má nejjemnější vůni z těchto tří a opravdu voní jako brazilské ořechy. Vůně je cítit na rukou zhruba pár hodin.
Konzistence je stejná jako u běžných krémů z drogerií a na pokožce se krém krásně roztírá a kůže je po něm vláčná a velmi jemná na dotek. Balení má 75 ml a provedení obalu na mě udělalo opravdu dojem.
Jsem ráda, že jsem nezaváhala a tento krém na ruce objednala nejen sobě, ale i mé drahé polovičce, jenž má podobnou úchylku na vůně.
Běžná cena je 99 Kč a i za takovou částku tento výrobek vřele doporučuji.









2) Krém na ruce Fruit Cocktail

Tento výrobek jsem si objednávala v sadě společně se sprchovým gelem, který má naprosto stejnou vůni letního ovoce.
Konzistence mě trochu zklamala a nevyhovuje mi tím, že je více tekutá a krém se hůře vstřebává do pokožky.
Tento nedostatek však ráda přehlížím, protože vůně krému je opravdu osvěžující a moc ráda ho právě pro tu vůni používám.
Cena je stejná jako u prvního výrobku. Jedno balení 75ml s průměrně originálním obalem stojí 99 Kč.









3) Povzbuzující krém na ruce s mátou a malinami Nature Secrets

Upřímně u tohoto výrobku nemám absolutně nic, co bych mohla vytknout. Kombinace specifických vůní malin a máty je úžasná a velmi mě nadchla a přesvědčila pro koupi dalších výrobků s touto vůní z řady Nature Secrets.
Konzistence je hustější, ale velmi krásně se krém vstřebává a pokožka na rukou pak zůstává téměř po celý den provoněná a jemná.
S tímto krémem jsem spokojená nejvíce a proto bych ho ráda doporučila i když ne každé osobě může vyhovovat.
Cena i balení je stejné jako u předchozích dvou výrobků.

Doufám, že jsem aspoň někoho inspirovala.

Mějte se krásně.

;-)

1 komentář:

  1. uz podla obalov vyzeraju lakavo, momentalne vsak pouzivam dove, ktory mi vyhovuje:)

    OdpovědětVymazat