pondělí 14. ledna 2013

Maybelline Lash stylist


Zdravím,
dnes jsem tu se svým dalším článkem, který bude zaměřený na méně známou řasenku Lash stylist od mé oblíbené značky Maybelline. Tato řasenka se mi dostala do rukou zcela náhodou jako výhra z jedné čtenářské soutěže a opravdu mě příjemně potěšila už po prvním použití.






Vlastním ji delší dobu a už mi bohužel dochází a tak jsem se rozhodla, že jako rozloučení s touto řasenkou o ni napíšu aspoň krátký článek.
Na této řasence mě zaujal především její plastový aplikátor nebo-li kartáček, který řasy opravdu krásně natočí a dodá jim překvapivě velký objem.
Tato řasenka se opravdu povedla, řasy neslepuje a ani nevytváří žádné nechtěné žmolky.
Kdybych tu možnost měla rozhodně bych si ji pořídila, ale naneštěstí už jsem ji v žádné drogerii ani internetovém obchodu nenalezla. Kdo by ji však někde objevil a uvažoval o ní, rozhodně doporučuji nebát se a sáhnout po ni.

Více slov k tomuto produktu nemám a tak se s ní po těch pár letech, co mi tak věrně sloužila, loučím.

Mějte se krásně. 

;-)

2 komentáře:

  1. Ta řasenka vypadá moc dobře. To je maybelline?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano je od Maybelline. x) Opravdu s ní mám jen samé dobré zkušenosti.

      Vymazat